کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 درمان

کلیه بیمار بیماری با سطح کراتینین 4.4 TratarlaMi پدر است یک بیمار از بیماری کلیه و کراتینین است تا 4.4، و دکتر به ما گفت که استاندارد خود را از اوره نیز بسیار alto.Es این به طور جدی؟ چگونه آن را درمان کنیم؟

آیا این به طور جدی؟

برای بیماری پدرش، سطح کراتینین خود بالاتر از 4.4 و اوره، که بدان معنی است که بیش از 50٪ نفرون آسیب دیده اند و بسیاری از سموم منتشر interno.Esas سموم در مویرگ های خونی آنها را در بدن خود باقی مانده وجود دارد، سپس آن را به کلیه آسیب بیشتر از طریق جریان خون، که او به عنوان "لکه خون" توصیف شده، سپس آن را به سلول های کلیوی ذاتی آسیب برساند زمانی که سلول های آسیب دیده، تمرکز نظر می رسد، شما هیچ علائم دیگر هنگامی که این etapa.Una سلول های آسیب دیده است تا 50٪، که بدان معنی است که عملکرد کلیه آسیب دیده است، وجود خواهد داشت علائم تر مانند کراتینین بالا، فوم ادرار، درد پشت، اوره بالا، ضعف، و غیره .And یک بار تا 75٪، خواهد بود نارسایی کلیه، بنابراین بیمار خواهد شد بسیار در این مرحله رنج می برند. در نهایت، یک بار شما را به بیش از 90٪، باید uremia.Afortunadamente باشد، وضعیت پدرش است در فاز معکوس با مناسب برای تمیز کردن سموم و سلول های آسیب دیده را ترمیم، شرایط خود می تواند معکوس. بدون درمان، وضعیت شما را بدتر و بدتر است.

چگونه آن را درمان کنیم؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در مراحل اولیه هستند این فرصت را به متوقف کردن، حتی معکوس enfermedad.Por آن وضعیت پدرش، است که در فاز 3 بیماری کلیوی یک گام حیاتی در این مرحله کلیه ها آسیب دیده در حد متوسط ​​است، بنابراین ما هنوز شانس را به متوقف کردن آسیب کلیوی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: